Piese auto SH

Piese auto SHCand aveti de reparat masini scumpe si nu numai veti vedea ca preturile pentru componente pot sa fie mari si de aceea este bine sa cautati si piese auto sh. A aparut si contractual intre Honda si Mercedes-Benz E-class care implica noi avantaje dar si noi dezavantaje pentru utilizatorii acestor marici si vom discuta acum despre acest acord. Da, Honda a fost de mult timp definitia absoluta, nepretentioasa si indiscutabila a masinii de familie moderna, in timp ce Benz-ul a fost reprezentativ pentru masinile pretentioase si scumpe mai bine de jumatate de secol. Dar ambele sunt modele vechi, care au evoluat mult si colaborarea lor arata ca, desi caile lor au fost diferite de la inceput, s-au convertit la aceeasi idee: satisfactia totala a soferului.

Accord este facut pentru a putea oferi o masina noua care sa se adreseze celor care cauta confort absolut. Se ofera o masina linistita si spatioasa, sigura si eficienta, ieftina, dar bine echipata. Este o alegere rationala intr-o mare de alegeri rationale. Ceea ce o deosebeste, dupa cum am remarcat, este modul in care conduce. Acesta este sedanul cu tractiune pe fata, pe care nimeni nu pare sa-l poata producebine, o masina care se conduce cu predictibilitate si satisfactie, un motor bun pentru plimbari lungi si o cutie de viteze automata foarte precisa. Exista o controlabilitate si o precizie, care il impiedica pe conducatorul auto sa se gandeasca prea mult sa mearga repede.

Clasa E se straduieste si sa-si scape conducatorul auto de ingrijorare. Noul pilot de croaziera Drive Pilot se putea bloca pe autovehicule inainte, la viteze de pana la 130 mph, oferind o scuza convenabila pentru rateurile pe care le dadea. Clasa E ofera si functia Active Brake Assist cu functia Cross-Traffic, care opreste autoturismul  la intersectii in timp ce conducatorul auto trimite mesaje text. Masina va conduce preventiv pentru tine, are asistenta de parcare si comunica cu mediul din jurul ei.

Pentru cei hotarati sa conduca ei insisi, exista o multime de delicii. Se misca ca o locomotiva intr-un interstatal, fara a necesita corectii constante si enervante la volan.

Mai mult, interiorul noii clase E nu mai este biroul directorului funerar al celor de la  Benz. Ca si in clasa S, acesta ofera tratamente spa-rulante sub forma de scaune pentru masaj si spatii speciale pentru odorizante. Cabina este un loc bine configurat, dar somptuos, cu o optiune full-glass-cockpit, un pachet audio Burmester, inlay-uri de lemn delicate si scaune care, chiar si in forma de baza, te fac sa te lasi pe spate si sa comanzi ceva.

Am fost oarecum dezamagito de suspensia de baza din otel, din clasa E, prin faptul ca transmite prea multe socuri de inalta frecventa prin roti catre structura. Masina nu pluteste niciodata pe drum asa cum o fac vechile Benz.  Pentru asta, trebuie sa optati pentru suspensia pneumatica, care costa 1900 $ si merita fiecare penny.

Mercedes, se straduieste sa ramana in topul inovatiei tehnologice, acum din ce in ce mai definita ca dezvoltarea de software. Dar software-ul este ieftin, si este trist pentru constructorii de automobile de lux ca aceasta tehnologie nu a fost folosita pana acum.